وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران در اسلامشهر: در اجرای قانون تسهیل مجوزهای كسب‌و‌كار بی‌اغماض عمل می‌كنیم

وزیر اقتصاد گفت: مسئله اجرای قانون تسهیل مجوزهای کسب‌و‌کار جزء موضوعاتی است که دولت در اجرای آن هیچگونه اغماض و ملاحظه ای ندارد.

به گزارش خبرخونه به نقل از بانک ملی ایران، سید احسان خاندوزی در جمع خبرنگاران و در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی اسلامشهر در محل  فرمانداری این شهرستان در خصوص رفع مشکلات واحدهای تولیدی، اظهار داشت: یکی از نقاط مهم تولید کشاورزی و صنعتی استان تهران مربوط به محدوده جنوب غرب استان در شهرستان اسلامشهر است که به همین منظور نیز امروز بازدیدی از واحدهای تولیدی و صنعتی این منطقه داشتیم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: مسئله اجرای قانون تسهیل مجوزهای کسب‌و‌کار جزء موضوعاتی است که دولت در اجرای آن هیچگونه اغماض و ملاحظه ای ندارد؛
 متاسفانه در برخی از وزارتخانه‌ها علی‌رغم اینکه مجوزها را پالایش‌ شده اعلام کردند و همچنین به درگاه ملی مجوزها نیز متصل هستند، در عمل بخش زیادی از مجوزهای آنها در خارج از درگاه مذکور رسیدگی می‌شود.

وی ادامه داد: وزارت صمت و جهاد کشاورزی علی‌رغم اینکه تا چندماه گذشته وضعیت مناسبی داشتند، اکنون نسبت اهداف تعیین شده عقب‌ماندگی دارند که در این خصوص نیز تذکر لازم را ابلاغ کردیم.

وزیر اقتصاد گفت: وزارت جهاد کشاورزی، علوم، تحقیقات و فناوری، شهرداری‌ها و نهادهای صادرکننده مجوزهایی که ذیل نهاد حقوقی و قضایی کشور فعال هستند نیز باید به‌طور کامل به این درگاه متصل شوند.