کد خبر: 393
سه شنبه , 16 اسفند 1401 - 10:23
سرویس تمدید خودکار اینترنت مبین‌نت فعال شد

سرویس تمدید خودکار (Direct Debit) یکی از سرویس‌های پرطرفدار و مرسوم در دنیا است. این سرویس در حوزه خدمات اینترنت، این امتیاز را به کاربر می‌دهد تا همیشه به اینترنت متصل باشد و در صورت اتمام طرح یا حجم، با قطعی اینترنت مواجه نشود. مبین‌نت نیز برای اولین‌بار، در میان شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی، سرویس تمدید خودکار را برای کاربران خود راه‌اندازی کرده است تا چالش‌های تمدید طرح یا حجم را نداشته باشند و با صرفه‌جویی در زمان، طی یک فرایند ساده‌تر به‌صورت مداوم، طرح فعال داشته باشند.

مزایای سرویس تمدید خودکار چیست؟

  • فعال بودن همیشگی طرح

اگر به هر دلیلی فراموش کنید سرویس اینترنت خود را تمدید کنید، با فعال‌سازی این سرویس، در صورت اتمام طرح یا حجم هیچ‌وقت با قطعی اینترنت روبه‌رو نمی‌شوید و همیشه طرح موردعلاقه شما‌ بلافاصله تمدید می‌شود.

  • تمدید سریع و آسان

با استفاده از این سرویس، به جای آنکه هر بار بعد از پایان طرح، مراحل تمدید و پرداخت از طریق درگاه بانکی را انجام دهید، مبلغ طرح از حساب بانکی شما به‌صورت خودکار کسر می‌شود.

  • امکان لغو سرویس تمدید خودکار در هر زمان توسط مشترک

این سرویس هیچ محدودیتی برای شما ایجاد نمی‌کند و هر زمان که تمایل داشتید، می‌توانید قابلیت تمدید خودکار را به‌آسانی لغو کنید. از طرفی هر وقت که خواستید، دوباره آن را فعال کنید.

  • دریافت هدیه فعال‌سازی تمدید خودکار تا 10 گیگ

علاوه بر مزایای فوق، در صورت استفاده از سرویس تمدید خودکار مبین‌نت، بسته به طرح انتخابی، تا 10 گیگ حجم اضافه به‌عنوان هدیه فعال‌سازی به شما تعلق می‌گیرد.  این هدیه بعد از اولین برداشت موفق برای تمدید خودکار، در بانک هدایای شما قرار می‌گیرد.

چگونه سرویس تمدید خودکار را فعال کنیم؟

برای استفاده از سرویس جدید مبین‌نت، بعد از وارد شدن به صفحه مشترکین، ابتدا بر روی دکمه تمدید خودکار طرح موردنظرتان کلیک کنید. سپس کافیست برای یک بار، بانک موردنظر خود را انتخاب کرده و مراحل احراز هویت را به‌صورت کاملاً ‌آنلاین انجام ‌دهید. در ادامه، سقف مبلغ برداشت و تعداد دفعات برداشت از حساب بانکی در یک ماه را تعیین کنید. در نهایت با تکمیل اطلاعات و تایید نهایی شما، این سرویس برایتان فعال شده و بعد از پایان طرح یا حجم، هزینه طرح از حساب بانکی معرفی‌شده شما کسر و سرویس موردنظر تمدید می‌شود.

برچسب های خبر